Outfit och shopping – Tjockisbloggen.se

Var till stan en sväng på eftermiddan och strosade runt, tycker på nåt sätt att det är så himla trist att alla butiker har julpyntat och spelar julmusik redan. Det har inte ens varit första advent ännu!

Men det som tar priset är väl ändå när personalen på en viss butik i stan till och med önskar kunderna god jul, i november?! Visst veckan innan jul är det helt okej men nån gräns får det väl vara…

Såg inte så mycket intressant alls faktiskt, känner att jag befinner mig i nåt slags off-mode sen några dagar tillbaks… Vet inte vad det beror på men jag känner mig inte helt i form.

Hittade iaf en jättefin julklapp till en släkting som jag hoppas kommer bli uppskattad, kan ju inte avslöja vad det är här men det blir nog en bra grej hoppas jag… Jag är sån där som sitter dagarna innan jul och skriver julklappsrim på alla paket *s*. David tycker också det är roligt fast han är inte lika fanatisk men han får glatt hjälpa till iaf haha.

Såg idag att Cdon.com har fraktfritt på alla ordrar fram till 30 november så vi var in och kikade men hittade ingenting speciellt, fanns en del intressanta böcker men jag vill helst köpa böcker i affärn så jag vet om de ”tilltalar” mig eller inte.

Fyndade faktiskt en tröja/tunika på KappAhl och en tish på Cubus… Tog båda en storlek större än jag brukar för att få plats med ”behagen”, så båda två är storlek L. Men de var fina och båda funkar lika bra till jeans som leggings 🙂

Och här kommer dagens outfit som består av lila glittrig klänning från H&M strl 42 och grå jeansleggings från Lindex strl S.

/ Sarah

Kommentera

