MUS, söt kusin och luddiga skor – Tjockisbloggen.se

Idag har jag faktiskt tagit mig i kragen och sorterat en jättehög med viktiga och mindre viktiga papper… Brukar vanligtvis ha jättebra ordning på papper men senaste veckorna har det bara blivit lagt på hög allting, men nu är det sorterat och fint igen.

Har gått en längre promenad med Igor men det är ju så jäkla tråkigt väder ute, regnar konstant så det är geggigt och uschligt överallt. Nästan så det är lika bra att skaffa såna där vadarbyxor så man gå i gyttja till midjan för ungefär så ser det ut på vår vanliga promenadväg.

Åt middag och pussades lite med älsklingen innan jag gav mig in mot stan eftersom Make Up Store hade klubbkväll ikväll och de vill man absolut inte missa!

Har fått massa info av tjejerna på MUS men jag är för trött i ögonen för att sammanställa allt ikväll så ett inlägg med tips från Make Up Store kommer imorrn.

Tyvärr så reagerade jag allergiskt mot en eterisk doftolja som de hade i butiken ikväll så hela ansiktet började klia och jag fick små utslag som sved, precis innan kvällen var slut kände jag att jag började få lite svårt att andas så då var det bara snabbt ut i friska luften…

Väl hemma så fick jag tvätta av ansiktet ordentligt så nu är jag normal igen *s*. Hjälpte mycket också med frisk luft så hoppade av bussen och promenerande sista biten hem.

Det var en otroligt inspirerande kväll så nu är jag faktiskt sugen på att rota fram min sminkväska igen… Tidigare sminkade jag mig ganska ofta även till vardags men det har som blivit sämre och sämre med det och många dagar ids jag inte ens slänga på mig puder.

Men nu ska jag rota fram alla sminkväskor igen, så mycket snygga och bra produkter jag har från just MUS så får jag ju skämmas som inte använder dem oftare *s*.

Köpte Mudmask ikväll, har inte testat deras ansiktsmasker tidigare så det ska bli väldigt spännande. De hade dessutom sånt kanonerbjudande så nu var jag tvungen att slå till, ta 2 masker och betala för 1. Så imorrn ska jag testa hade jag tänkt, så jag blir snygg (snyggare menar jag ju såklart) till min födelsedag *s*.

Fick förresten så himla gulligt mail från min kusin igår, ”Du har alltid varit fin, men oj sicken utstrålning du fått och du ser ut att må så bra!!!!
Ville bara säga det… Kram kram”

Jag blev alldeles tårögd när jag läste för jag är verkligen inte den som är van att få eller ens kan ta emot komplimanger, men när det kommer från personer som man vet verkligen menar det så värmer det så oerhört mycket! Måste verkligen ta och svara min söta kusse ikväll eller imorrn så hon inte tror att jag har glömt eller struntar i det för det gör jag absolut inte!

Dagens outfit kommer här och sen ska jag slänga mig i sängen med gubbarna och kolla lite serier på datorn innan vi ska sussa.


Tunikan köpte jag på KappAhl igår, strl L
Leggings gamla som gatan men kommer från H&M, strl L
Luddiga mockaskor från secondhand

Kommentera

