Underbar födelsedag – Tjockisbloggen.se

Hipp hipp hurra för mig idag *s*. Har haft fullt upp hela dan så är först nu ikväll som jag har tid att sätta mig ner och skriva några snabba rader 🙂

Har haft en underbar födelsedag med fina presenter, besök av mor, far och farmor samt Selda (mina föräldrars hund). Syster och barnen har ringt och grattat och sjungit i telefonen så det var roligt 🙂

Känns lite jobbigt att det är min första födelsedag utan farfar men jag ska tända ett ljus för honom ikväll. Av min farmor så fick jag bland annat den julkyrka som jag är uppväxt med och som är sen min pappa var liten… Den minns jag från varje jul så länge jag kan komma ihåg och nu har den gått i arv till mig.

Min syster hade skickat ett jättekul kort med text om att jag blir bara äldre och äldre, men å andra sidan blir jag aldrig yngre än jag är just nu *s*. Har även fått såna där körsbärsblommor som jag bloggade om för ett tag sedan, ett Twinner-munstycke till dammsugaren, chokladask, presentkort och…

En ny mobiltelefon! Min gamla mobil gick sönder för drygt en vecka sedan och nu så fick jag en ny Iphone 3G i födelsedagspresent med abonnemang hos Telia 😀

Bästa presenten fick jag ändå av min älskling fast det kan jag inte avslöja här *hemlig*, men jag har haft en så himla bra dag med David, farmor, föräldrarna och vovvarna och är så himla glad 😀

Nu ska jag krypa in i myskläderna och gosa ner mig i soffan med mina älsklingar och bara mysa! Imorrn är det skyltsöndag och sen fika med svärisarna…

/ Sarah

3 thoughts on “Underbar födelsedag – Tjockisbloggen.se

Kommentera

