Den nakna sanningen – Tjockisbloggen.se

Fy sjutton vad det är kallt här idag, vi har två termometrar fast jag vet inte vilken av dem som stämmer bäst… Den ena säger att det är -9 grader och den andra säger -11,7.

Skulle jag gissa hade jag nog sagt att det iaf kändes som minus tjugo *s*. Jag är så himla frusen av mig, sitter påpälsad allt jag kan även inomhus och har elementen på max.

Igor han är precis lika frusen, vill inte alls vara ute för det är ju kallt tycker han och ska in direkt han gjort sina behov, inga långpromenader här inte. Dessutom vill han sova under täcket när det är kyligt, inte så roligt för matte och husse dock som får en liten hårig kamin mellan sig i sängen *s*. Den hunden blir verkligen kokhet när han sover under täcket…

Vi fick en sån där rolig anonym kommentar idag, vet inte riktigt vad man ska tro om människor som vågar kasta ur sig kritik så det sjunger om det men i samma veva inte vågar stå för vilka de är? Hur som helst, lite svårt att ta sånt seriös tycker vi iaf 🙂

Men eftersom personen uppenbarligen tror att jag redigerar mina outfitbilder för att se smalare ut (borde jag inte då vilja se längre ut eftersom jag bara är 153 cm? *s*) så kommer dagens outfitbilder oredigerade 🙂

Jag har beskurit dem och ljusat upp dem en aning för att man ska se att det faktiskt finns en person på bilden och inte bara ett evigt mörker, vi har så dåligt ljus i hallen tyvärr. Vanligtvis så brukar jag sudda bort bakgrunden eftersom jag tycker det ser så grötigt ut men icke denna gång så ni får stå ut med lite stök och grus.

I övrigt så har jag inte gjort mycket idag, ringt alla jobbiga samtal och sorterat viktiga papper. Roar mig ganska mycket (och länge) med att leka med min telefon (Iphone) *s*. Finns ju massa roliga saker man kan ladda hem till den ju 😀

Här kommer dagens jag, en frusen lulebo *s*.


Klänningen kommer från KappAhl, leggingsen från Lindex (har ett par stickade fr Pierre Robert under dem), jackan från Lindex och kängorna från Jula.

/ Sarah

Kommentera

