Julklappsinköp – Tjockisbloggen.se

Kan bocka av ytterligare några julklappar från listan och det mesta är nu bestämt vad som ska inhandlas till övriga. Känns bra. Fick tyvärr gå ensam på stan, vet inte vad som hände men K hörde inte av sig. Finns säkert någon förklaring. Ska fixa ny kamerabatterier imorgon så ni får se hur mysigt det ser ut i gamla stan nu med julmarknaden och dekorationer. Dessutom en gigantisk gran mitt i allt :-). Börjar känna det är jul snart. Ska ta en tur imorgon igen och köpa lite fler klappar. Kanske kan få med pojkvännen en stund, vi får se, men det där med att gå i butiker brukar inte vara en favorit för killar 🙂

Köpte några småsaker åt mig själv också, ett par långa torgvantar att ha till vita ”kappan”, ett sovlinne och en tunika (som jag snubblade över på Lindex barnavdelning). Som sagt, kassa batterier så kan inte ta bilder. Har precis ätit samt duschat så ligger i sängen och luktar gott. Har en viss förkärlek för hudkrämer och duschprylar som luktar gott och frukt, länge. Just nu luktar jag passionsfrukt. Ska ta och skriva ihop det andra inlägget jag har tänkt skriva nu i några dagar, det kommer under kvällen här.

Ska gå och sno en kram av darling först, ni får dagens outfit nedan. Ska fortsätta försöka få reda på vad han skrev på msn tidigare idag, fick noll vettigt svar genom google translate. Den ger en hel del fantasifulla förslag på vad det kan stå, men de stämmer aldrig. Nå, skam den som ger sig, har börjat lära mig några grundläggande ord iaf, men jag som tycker estniskan är svår, well, låt mig säga så här, turkiska är inte det minsta lättare.

Skjorta: Lindex, Leggings: Zara

/Hanna

2 thoughts on “Julklappsinköp – Tjockisbloggen.se

  1. Annica: Det lär ni inte få, han vill inte gärna vara med på bild, det respekterar jag 🙂 Ni vet om att han finns och det räcker just nu.

    /Hanna

Kommentera

