Slö dag – Tjockisbloggen.se

Vet det är en sen uppdatering av mig idag men har inte haft någon ork. Varit ledig så sov länge och slöade hemma innan jag kände att jag behövde göra lite nytta. Så jag har varit ute och gått, skulle hitta de där två sista julklapparna men det gick inget vidare. Så får fortsätta fundera ett tag till. Var en sväng bort till Baltijam och handlade lite grönsaker och kött, sådana där nödvändigheter. Hämtade även ut pojkvännens julklapp på posten :-).

Försöker få ihop något med substans här men det går inte så bra. Är sjukt trött, sovit en bra stund under kvällen och lär somna direkt jag lägger mig under täcket. Känns som om orden bara grötar ihop sig på skärmen, ska inte ens börja med hur många felstavningar jag fått rätta i detta korta inlägg. Ska nog ta mig en kopp te och sno en kram av darling. Ni får min dagens outfit :-).

Tröja och skor: Second hand, Leggins: Zara

Kappa: Second hand, Långa torgvantar: Lindex

/Hanna

Kommentera

