Christmasbunny – Tjockisbloggen.se

Nu har jag fått leka bunny. Bilden som kommer användas ligger på en annan kamera men fick Kat att ta en bild med min kamera så ni ser hur söt jag var. När några av mina kollegor såg mina öron hade de svårt att inte flina, kändes som de tyckte att det var en passande utstyrsel för mig av någon anledning. Har seriösa funderingar på att ha mina öron på jobbet om jag känner för att lätta upp stämningen något. Inte till veckan dock för några av våra högre tekniker kommer. Det kan ju vara bra att de känner att man faktiskt är seriös :-).

Missförstå mig rätt, när det gäller mitt jobb är jag seriös, och får resultat utifrån det också. Vet jag är bra på kundservice och att det är en av mina styrkor. Det innebär inte att jag alltid måste ta livet seriöst och att man inte kan skoja på jobbet. Självklart handlar det om att ha en balans, jag har väldigt lätt att slå om från den där skojande och busiga till att hjälpa kunderna. En mycket bra egenskap om jag får säga det själv, och det får jag ju. Nå, bilderna var det ja, ni får en så man ser den mycket fluffiga svansen (som var ett h-vete att få dit, kan säga att en säkerhetsnål är vass, och det gör ont att sticka sig på den). Sen får ni en med mina tjusiga öron.

Nöjd kanin

Ser så smart ut 😉 (Mitt skrivbord ni ser bakom mig)

/Hanna

3 thoughts on “Christmasbunny – Tjockisbloggen.se

Kommentera

