Julklappar till lunch och resa till Suomi- tjockisbloggen.se

Idag har jag ätit lunch på stan med Sarah och vi shoppade runt lite på stan. Jag köpte hårfärgningsmedel för att fixa till håret inför finlandsbesöket och stay ups att ha till klänningen. Jag och Sarah passsade på att byta julklappar. Sarah är den enda vuxna jag köpt julklapp till i år 🙂 och det är hon väl värd så snäll som hon har varit i år 🙂

Jag fick två jättefina tröjor av exakt den modell som jag älskar 😀

en brun

en lila/blå

en myströja som jag sitter o skriver i 🙂

och två nessesärer som redan är fyllda med saker till resan 🙂

Nu bär det tidigt imorgon bitti av till finland för egen del för att träffa svärföräldrarna, äta massor av finsk julmat och bada finsk bastu på finska fjället 🙂

En Riiiktigt God Jul till Alla ni som läser.

/ Jaana

Kommentera

