God jul från familjen – Tjockisbloggen

Nu är det julafton :-). Skulle skriva igår men blev upptagen med annat. Kom tillbaks från Luleå och helt plötsligt dök min ”storebror” som bor i Uppsala upp utan att jag visste om det och ska fira jul här. Blev förvånad men jätteglad. Så det blev att umgås med familjen hela kvällen.

Dagen tillbringade jag på stan med Sarah, men det kan jag skriva mer om imorgon. Kan säga det var massa prat, bortglömda påsar på tåg och en riktigt bra dag. Idag är fokus på familj.

Håller på med julmaten här men innan vi ska sätta oss och äta så vill jag skicka en julhälsning från hela familjen, både den biologiska och den självvalda (dvs min bror).

Mamma med julförklädet i full färd med att få ordning på julmaten.

Pappa läser framför granen

Lämplig julläsning

"Storebror" vinkar God Jul!

Vi systrar önskar också alla God Jul

/Hanna

2 thoughts on “God jul från familjen – Tjockisbloggen

  1. Skickar en julhälsning från mellan sverige!
    Hoppas att du/ni har och får en fortsatt trevlig jul!

    Måste bara säga att jag ÄLSKAR din mammas frilla!

    Kramar

  2. Önskar er oxå en riktigt God Jul!!! tack för en jättebra blogg.. läser alltid den:) Kram Johanna

Kommentera

