God fortsättning – Tjockisbloggen.se

Jag vet att jag inte har skrivit på flera dagar igen men det har varit fullt upp hela veckan för våran del… I tisdags var jag på stan i runt åtta timmar tillsammans med Hanna.

Går inte att beskriva hur underbart det kändes att få träffa sin allra bästa vän för första gången på tio månader. Först kramades vi och kramades och kramades och kramades *s*.

Sen surrade vi massor och det kändes som att vi inte varit ifrån varann alls, vi föll in i samma gamla vanliga stämningen direkt och pladdrade glatt på om allt möjligt 🙂

Jag kan ärligt säga att trots att jag haft många vänner, många nära vänner så har ingen stått mig lika nära som Hanna gör… Tror inte många kompisar skulle klara av att gå från att umgås så gott som dagligen och prata timmar i telefon med varann varje dag.

Till att bara höras via MSN och Skype i tio månader och när man äntligen ses igen är det som att vi inte vart ifrån varann :-). Hanna är en speciell tjej och vi har en speciell vänskap, du vet att i love u gumms!

Julen har varit jättebra, har firat tillsammans med David, Igor och min svärmor med julklappar, god mat och massa fika och julgodis. Så idag jäser jag i soffan medans älskling jobbar 🙂

När jag och Hanna var på stan så köpte jag två helt ljuvliga hårsnoddar med gigantiska rosetter på från Monki, en tröjklänning på BikBok och ett par leggings på H&M. Får slänga in bilderna imorrn för jag har glömt att ladda kamerabatteriet 🙂

I julklapp så har jag fått; av älskling så fick jag bland annat en dyyr kudde som jag tittat på som är perfekt för min rygg och nacke och nu vill jag bara sova för den är störtskönt underbar *s*. Av Jaana så fick jag en uppsättning vintage kokböcker från 30-tal och 60-tal till min samling, av Hanna fick jag världens sötaste och finaste handstickade vantar från Estland och ni ska få se foto sen för de är såå JAG 😀

Av mina föräldrar så fick vi varma snygga tröjor båda två, skitsnygg fleecefilt med matchande kuddar och av svärmor fick vi varsin tidningsprenumeration, godis och så fick jag underbart söta glasdjur till min samling 🙂

Nej nu ska jag försjunka i min egen värld igen *s*, håller på med Dan Browns senaste bok Den förlorade symbolen och har läst över 400 sidor igår och idag… Kan inte slita mig. Sen ska det fixas mat och grejas för ikväll ska vi bjuda min underbart snälla, goa svärmor på middag.

Kram på er och god fortsättning! / Sarah

Kommentera

