Vi firar 8,5 år tillsammans – Tjockisbloggen.se

Tänkte slänga in ett par ord från kalla Luleå ikväll… Allt är bra fast det är kyyyyligt kan jag lova, termometern ligger under -20 och sjunker fortfarande nu under kvällen. Har seriösa funderingar på att gå i ide…

Igår så var det våran jubileumsdag, vi har varit tillsammans i 8½ år nu 🙂
Vi ska fira ikväll genom att beställa hem lite god mat och se en bra film, spela lite tv-spel och bara mysa i soffan.

Igår så bjöd vi svärmor på middag och efter det såg vi Pang i bygget tillsammans och hade jätteroligt. Samma galna humor alla tre 😀

Tänkte slänga in en bild på min kombinerade julklapp och 8½-årspresent som jag fick av min älskling igår, det är en ganska stor axelväska i underbart mjukt svart skinn… Ska se om jag lyckas få in bilden med iPhonen, har fortfarande inte hittat sladden till kameran.

Nu ska vi beställa mat och mysa!

/ Sarah

4 thoughts on “Vi firar 8,5 år tillsammans – Tjockisbloggen.se

  1. gunilla – Jag tror att den kommer från Wedins Accessories men jag vågar inte svära på det eftersom det är en present från min älskling 🙂
    / Sarah

Kommentera

