Snart nytt år – Tjockisbloggen.se

Klockan gick precis över midnatt på min dator. Det innebär att det nu är sista dagen på 2009 för mig (ni i Sverige får vänta lite till). Ett av de bästa åren i mitt liv, när jag äntligen gjorde precis det jag ville. Lät livet ta nya vändningar och flyttade från Sverige. Det är det bästa jag gjort. Har lärt mig så oerhört mycket om mig själv. Inte bara mina styrkor som jag nu ser klarare, utan de svagheter jag har finns nu äntligen möjlighet att arbeta med för nu vet jag om dem. De flesta som känner mig säger att jag verkar må så mycket bättre nu, och det är sant. Detta har varit mitt år!

Att det nu är nyårsafton innebär också att jag blir ett år äldre. Inte längre 26, nu blir jag 27. Innebär det att jag måste börja bli vuxen, hoppas inte det :-). Tyvärr är inte alla jag önskar kunde vara med här, men jag har mina underbara tjejer som jag ska vara med, Kat och Nadja. Darling är hemma i Sverige i 2 veckor. Hann tyvärr inte säga hej då ordentligt idag då jag satt och hade en kund när han skulle till taxin. Men vi ses ju snart igen. Fick en fin blomma på jobbet av chefen, och det kändes som årets sista dag på jobbet gick bra. Ska fortsätta på samma sätt nästa år hoppas jag :-).

Känns skönt med två dagar ledigt nu för de senaste 2 dagarna har varit hektiska. Stängt över julhelgen, mellandagsreor och julklappar gör att det är mer kunder än vanligt. Lär vara rätt fullt upp på lördag och måndag också, jag jobbar såklart båda dagarna. Så fjärde Twilightboken har inte fått mycket uppmärksamhet ännu, men funderar på att lägga mig och läsa nu. Lika bra så man får sin sömn. Ska försöka blogga iaf en gång under dagen imorgon (hos mig idag), nu har ju Kat internet :-).

Slänger in två outfits. Kram på er.

Klänning: Ellos, Stövlar: Minns ej, men de är varma och sköna

Tröja: Tagit över från syrran, Leggings: Zara. Vill även påpeka att jag har håret i två små svansar. Det växer :-D.

/Hanna

Kommentera

