Gott nytt år – Tjockisbloggen.se

Ville skriva ett litet inlägg innan jag drar iväg. Ska strax iväg och hämta en gigantisk take-away sushi och sen ta bussen ut till Kat och Nadja. Planen var att vara där först och sen gå ut men eftersom de är småkrassliga och jag har rätt ont i halsen idag så blir utgången någon annan helg. Istället får det bli mat, bubbel och umgås med mina underbara tjejer. Det tycker jag låter som en rätt bra nyårsafton och födelsedag. Vet att jag har ett paket där som väntar från pojkvännen också 🙂

Har fått massor av gratulationer på Facebook och kompisar som ringt så känns som en bra dag. Ska hinna förbi affären och handla lite småsaker också innan jag ska med bussen så vi hörs 2010 om jag inte bloggar nåt hos Kat ikväll.

/Hanna

Kommentera

