Varmt och skönt, -32 – Tjockisbloggen.se

Fy attans så kallt det är! Känns som en ganska bra mening att börja dagens inlägg med med tanke på att termometern visa trevliga 29 grader ute just nu…

Men det var värre imorse när jag var upp på toa för då stod det -32 grader, kan lova att jag var rekordsnabbt tillbaks under varma täcket hos mina varma älsklingar igen *s*.

Har inte skrivit på några dagar men det beror på flera saker… Dels så har internet strulat en del här, min dator är bråkig och dessutom har jag haft sån värk i händerna och fingrarna på grund av kylan så jag har försökt att inte sitta så mycket vid datorn.

Har inte lagt ut eller ens fotat någon outfitbild på ett tag nu men det beror på att min dator är så jäkla bråkig så det är ingen idé att försöka sig på att göra något i ett bildredigeringsprogram…

Dessutom när det är så här kallt så ser jag inte klokt ut i hyn. Kylan får min hud att bli röd/lila och se ut som att den krackelerar eftersom jag har lätt rosacea, tyvärr hjälper det inte hur mycket jag än smörjer och donar. Hela ansiktet känns som att det som ska spricka och kliar och svider så jag blir tokig snart *suck*.

Nej nu ska jag nog ta och få i mig lite lunch och fundera på vad vi ska äta till middag när David kommer hem efter jobbet, känner mig inte direkt sugen på att gå och handla i den här ”värmeböljan” *s*.

/ Sarah

One thought on “Varmt och skönt, -32 – Tjockisbloggen.se

Kommentera

