Lika kyligt – Tjockisbloggen.se

Önskar jag kunde börja dagen med att säga att det blivit varmare ute, men tyvärr så ligger det fortfarande kring minus 30 grader.

Vi lulebor kan dock glädjas åt att solen tittade fram både igår och idag och de lovar soligt hela helgen. Härligt att få se lite ljus igen, kanske man kan fylla på energinivåerna igen 🙂

Idag är det fredag igen och jag har inga stora planer direkt, David ska spela tv-spel med brorsan sin så jag tänkte ta mig till gymmet en sväng och sen förbi solariet och pigga upp mig lite… Annars blir det väl bara att softa och ta det lugnt.

Hade planer på att gå ut och ta en öl men eftersom en viss person tycks ha surat ihop totalt och inte svarar på sms så blir det knappast av… Får sitta och ställa dumma frågor åt killarna när de spelar tv-spel (och svär) ikväll istället *s*.

Så här har då Igor tänkt tillbringa helgen, ingen lust alls att gå ut kan jag lova… Han hatar verkligen när det är kallt stackaren.


Fotat med iPhone därav den dåliga kvalitén

/ Sarah

One thought on “Lika kyligt – Tjockisbloggen.se

  1. Kan inte riktigt förstå hur kallt ni har egentligen! Har ca -15 här och tycker det är svinkallt!

Kommentera

