Måndag och seg – Tjockisbloggen.se

Har haft feber och känt mig riktigt dålig inatt, vaknade av att jag frös så jag skakade men samtidigt var jag genomblöt av svett… Drömt hela sjuka grejer också inatt så har nog haft feber.

Mådde bättre på dan förutom lite ont i halsen och huvudet, samma sak nu men det känns mycket bättre iaf. Har varit så himla lat idag och i stort sett bara legat på soffan och gjort ingenting men man får ha såna dagar också.

Har rotat lite bland våra kläder och ska sälja två par jeans åt David och nå kläder som inte passar mig, slänger ut dem här nedan så det är bara att skicka ett mail till lulefolk@gmail.com vid intresse 🙂

1. En grön klänning med jättefina detaljer i ljus spets från KappAhl. Helt ny, strl 40/42. Nypris 299 kr

2. En blå tunika med metalldekorationer upptill kring urringningen. Helt ny från KappAhl, strl 48/50 XL. Nypris 179 kr

3+4. Ett par helt nya jeansleggings från KappAhl, nypris 299 kr. Strl L 44/46 med stretch

5+6. Helt nya herrjeans från KappAhl strl 32/32. Nypris 499 kr

7+8+9. Helt nya herrjeans från KappAhl strl 32/34. Nypris 499 kr

/ Sarah

Kommentera

