Curly – Tjockisbloggen.se

Har precis ätit middag här hemma, enkel mat, fick bli stuvade makaroner och kycklingpannbiff. Räckte till lunchlådor för oss båda imorgon också. Billigare än att köpa utemat på tok för ofta. Börjar jobba redan 10.30 imorgon så måste komma i säng i tid ikväll. Är ju van att börja 12.30 :-). Har ändrat schemat för imorgon, skulle jobba till 21 men då jag lovat att bjuda Kat på bio så blir det imorgon kväll, men det var inget problem att få ändra arbetstiden. Men vi får se om sambon kan jobba imorgon, han har varit dålig hela dagen och är ännu sämre nu ikväll. Ungefär som när jag har mina värsta migränanfall, stackaren.

På tal om rubriken då. har äntligen börjat arbeta med mitt hår istället för emot det, och oj vad mycket bättre det beter sig. Lockarna får vara som de är, ingen backslick utan bara massor av krull, och det ser faktiskt riktigt bra ut :-). Bara att blöta på morgon och i med lite mousse. Börjar få lite längd också att jobba med. Tog faktisk en bild med webcam innan för att kunna visa. Hittade hur jag skulle få bäst bildresultat, större foto, svårare än så var det inte. Nu ska jag börja göra mig klar för sängen.

/Hanna

5 thoughts on “Curly – Tjockisbloggen.se

  1. Soffi: Tackar, känner mig mjukare med lockarna på nåt sätt 🙂

    /Hanna

  2. Jag säger bara: holy moses! Snacka om häftig frisyr! Har det varit extrem tankeverksamhet? Färgen var kanon! Kramar från ett kallt Piteå.

  3. Lotti: *s* nej då, inga extrema tankeverksamheter, bara naturligt krull 🙂 Har kallt här i Tallinn med så jag vet hur ni har det.

    /Hanna

Kommentera

