Senast shoppat – Tjockisbloggen.se

Sorry att jag inte skrivit på nån dag igen, har känt mig hängig med rinnande näsa, svidande ögon och huvudvärk… Men nu känner jag mig piggare igen så idag var jag och David en sväng på stan och kikade.

Tyvärr så fick jag avboka min frisörtid igår för jag kände mig inte alls bra men jag ska boka en ny tid nu till veckan för mitt hår är i desperat behov av en träff med sax. är dessutom lite sugen på att tona håret men det gör jag hemma isf, får väl se…

Tänkte iaf visa lite bilder på det jag shoppat senaste månaden eftersom jag vart dålig på att lägga ut bilder (fy mig).

Igår så var jag och reklamerade mina vinterskor som var helt underbart sköna och snygga men tyvärr väldigt dålig kvalitet eftersom de gått sönder på flera ställen och jag bara haft dem i drygt två månader.

Men idag så trillade jag över ett par så snygga Ecco-stövlar på SkoSöder här i Luleå. De har kostat 2000 kr och nu var de på rea så 600 kr, har nog aldrig köpt så dyra skor tror jag så lite ångest har jag allt… Men förhoppningsvis så motsvarar kvalitén priset så att de kan vara värda så mycket pengar.

Lite foton var det då… Sen ska vi ta och laga god middag och krypa ihop i soffan och kolla tv 🙂

Jeans fr KappAhls utförsäljning när de stängde en butik här, strl 42. 15 kr

Samma jeans som ovan

Manchesterbyxor strl 44 fr samma utförsäljning, 10 kr

Coolt mönstrad top fr en outlet i stan som sålde ut alla kläder för 20 kr, one size

Coolt mönstrad top fr en outlet i stan som sålde ut alla kläder för 20 kr, one size

Supermysig klänning fr KappAhl strl 36/38, 149 kr med rabattkupong

Replay parfym, duschcreme och bodylotion presentförpackning. Halva reapriset på Parelle Cosmetics så 119 kr

Mina nya underbara Ecco knähöga moccastövlar. Strl 38 och 600 kr på SkoSöder i Luleå.

/ Sarah

Kommentera

