Ny design och jacka till salu – Tjockisbloggen.se

Som ni kanske redan har hunnit se så har jag lagt ut en helt ny design på vår hemsida idag. Jag har suttit sedan imorse och bråkat med datorn så det har tagit ett antal timmar att få det som vi ville ha det men nu ska allt förhoppningsvis fungera som det ska 🙂

Förutom att bråka med hemsidan så har jag tagit en längre promenad med Igor, i mina nya underbara skor… De är jättesköna att gå i fast de är väldigt snäva i skaftet än så länge men jag har ju knappt hunnit använda dem så det är inte så konstigt. Det ger nog snabbt med sig eftersom det är mocka och jag kommer att använda de väldigt ofta *in love*.

Imorrn så ska jag och David äntligen ta oss iväg på bio, är verkligen i sista minuten eftersom våra fribiljetter går ut på onsdag (julklapp från 2008). Vi har reserverat biljetter på Sherlock Holmes eftersom vi hört att den ska vara bra… Så nu hoppas jag bara att det inte kommer något emellan som gör att vi inte tar oss iväg.

Kvällen kommer att tillbringas i soffan framför teven, jag har fått nog av datorn för en stund nu efter mina timmar med hemsidan idag. Ska bara uppdatera våran bloppis med ett superfynd så ska jag ta ut Igor på en promenad och därefter slänga mig i soffan och hoppas på att få lite uppassning 😉

/ Sarah

Kommentera

