Omöjligt att gå ut – Tjockisbloggen.se

Ingenting går bra för mig just nu… Hade tid hos frissan i fredags men var tvungen att avboka för jag var förkyld, vi skulle gå på bio igår men fick ändra till idag för att jag mådde inte bra i magen.

Och idag så hade jag tid hos frissan kl 10 men tror ni inte att jag var tvungen att avboka?! Det går helt enkelt inte att gå ut… Jag och Igor försökte ta oss ut för ett tag sedan men det blåser som en orkan ute.

Igor la sig platt som en pannkaka och försökte krypa hem och jag kunde knappt stå upprätt utan att blåsa omkull. Så vi lär inte ta oss nånstans alls idag… Hoppas verkligen att det lugnar sig till kvällen så vi kan gå på bio, men jag tvivlar med tanke på att de har utfärdat klass 2 varning på grund av vädret och det kommer bli värre innan det är över.

Jag skulle egentligen behöva till affären men jag tror inte att jag tar mig dit, får väl svälta tills David kommer hem från jobbet så får han handla som redan är ute i ovädret *s*.

Så som det ser ut just nu så blir det en lugn dag i soffan med näsan begravd i en bok…

/ Sarah

Kommentera

