Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Har äntligen tagit mig i kragen och fixat till två outfitbilder… Det var dags med tanke på att jag inte lagt ut några alls hittills i år, fy mig.

Men här kommer två bilder iaf och jag lovar att jag ska bli bättre på att lägga ut oftare. Hade inte så mycket tid att fixa till bilderna på så jag hoppas de ska se okej ut, sitter på bärbara datorn (nej inte på den direkt men vid…) så det ser ju alltid lite annorlunda ut då 🙂

Tunika/klänning från KappAhl strl 40/42. Leggings från Pierre Robert strl 36/40. Mockastövlar Ecco från SkoSöder strl 38.

Klänning från Lindex strl S. Leggings från H&M strl 40.

/ Sarah

Kommentera

