Ett par outfits från Tjockisbloggen.se

Är så sjukt trött ikväll… Skulle kunna somna här i soffan med huvudet på tangentbordet *s*. Men det är inte konstigt att jag är trött i huvudet, har ju vart första dan på utredningsplatsen och det tar på krafterna när man inte är van att ”tänka” så mkt.

Men men snart är det sängdags, vi ska ta lite kvällsfika och kika en film innan vi däckar. Har massor med ren tvätt att vika och lägga undan eftersom vi haft tvättstuga ikväll men det får vänta till imorrnkväll *gäsp*.

Var förbi optikern idag för att kolla när mina glasögon skulle vara klara, lämnade in dem för drygt 1½ vecka sedan så de skulle vart klara nu. Men smartisarna hade inte ens skickat in dem?!

De ”visste inte” vilken glas som skulle bytas, trots att jag vet att jag sa flera gånger att det var det vänstra som skulle bytas ut… Dessutom har de ju haft gott om tid på sig att ringa och fråga men har de gjort det? Neee.

Så nu skulle de iaf skickas iväg så om de sköter sig den här gången så ska jag få mina glasögon i slutet av veckan. Håller tummarna…

Har fixat till två tidigare outfitbilder från förra veckan som jag hittade på kameraminnet så jag lägger in dessa tillsammans med dagens foto.

Skjorta från Cubus strl 42/44, leggings Pierre Robert strl 36/44, knästrumpor H&M

Stickad topp H&M strl M, jeans Logg H&M strl 34"

Tröja Åhléns strl M, leggings H&M strl L, knästrumpor KappAhl

/ Sarah, over and out

Kommentera

