Tolv timmar kvar till operation – Tjockisbloggen.se

Jag började skriva på ett inlägg tidigare idag när jag var på utredningen men det blev aldrig klart, så det kommer några rader från mig nu ikväll istället.

Kommer inte att höras nåt från mig närmaste dagarna troligen eftersom jag ska tvingas in på sjukan imorrn för operation, jag säger tvingas för så känns det verkligen… Vill helst bara skita i det, men jag vet att min älskling kommer pyssla om mig när jag får komma hem och det känns skönt.

Blir inte mycket sömn inatt heller för David jobbar till 22 så det blir väl att kolla nån film eller glo på tv efter det och imorrn måste jag kliva upp strax före 6 för att hinna med bussen till sjukhuset för jag ska vara där 7.30

Idag så får ni två dagens outfit, det beror på att den ena munderingen hade jag på mig på morgonen när jag var på utredningen och sen i eftermiddags när jag skulle iväg till stan och göra ärenden så drog jag på mig andra kläder 🙂

Jeggings (dvs jeansleggings) fr H&M Divided strl 38. Tröjan är nåt år gammal men kommer den också från H&M.

Väldigt mjuka och sköna leggings, mer som vanligt tyg än jeanstyg men ser ut som jeans.

Tunika fr Åhléns tror jag, strl M. Leggings H&M Divided strl L. Kneesocks H&M, tror jag.

/ Sarah

Kommentera

