Bokat tid hos kiropraktor – Tjockisbloggen.se

Äntligen tog jag tag i att jag har så pass ont i ryggen, så bad om hjälp på facebook om någon av mina bekanta här visste någon bra kiropraktor. Fick tips om en som faktiskt pratar svenska så det underlättar väldigt. Väntade i helgen på att det kanske skulle bli bättre av sig själv, det kostar ändå en hel del. Men eftersom det är lika dåligt idag så ringde jag och bokade tid. Så på onsdag förmiddag är det jag som ska bli sträckt och utdragen, så man kan fungera som sig själv igen.

Var och hämtade ut paket från Sverige idag, mamma hade skickat en måttsats precis som jag bett henne. Dessutom hade hon slängt ner en rosa diskborste samt senaste numret av SOLO. Sötmamma min :-). Det gjorde helt klart min dag. Lovat sambon att baka chokladkaka ikväll, nu när jag har riktiga mått.  Kan nog slänga ut en bild på resultatet ikväll 🙂

Lägger ut två outfits, dagens och en jag hade glömt ladda över från förra veckan.

Klänning: Seppälä strl 38, T-shirt: Gammal från Vero moda strl M, Leggings: Zara strl M. Skor: Steve Madden, utomhus kör jag på kängor.

Klänning: Terranova strl M, Leggings: Zara strl M

/Hanna

One thought on “Bokat tid hos kiropraktor – Tjockisbloggen.se

Kommentera

