Dagens gnäll och outfit – Tjockisbloggen.se

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv, allt har gått fel den här dagen i princip… Eller nja inte allt men förmiddan gick inget vidare, lyckades komma försent till utredningsplatsen där jag är på dagarna och nu undrar ni ju såklart varför det?

Ja varför jag kom försent nästan 40 min då, av nån anledning kände jag mig alldeles konstig när jag vaknade och gjorde allt precis tvärtom som jag brukar… Rusar ut genom dörren ett par minuter senare än vanligt så jag var väldigt stressad, halkar men trillar inte som tur är iaf, lyckas naturligtvis hamna på fel buss som går till ett område nära dit jag ska men inte rätt alls. Lyckas hitta en buss tillbaks till stan och sen rätt buss och be handledaren tusen gånger om ursäkt när jag dyker upp med andan i halsen.

Det har vart såna där smågrejer hela dagen som gått fel och irriterat mig… Men som tur var så har iaf eftermiddan gått förbi utan större missöden och nu ser jag fram mot en lugn och mysig kväll med älsklingen när han snart kommer hem från jobbet.

Ni har väl inte missat tävlingen som vi har just nu?? Den finns här.

Här kommer en dagens outfit från moi och sen ska jag ta och hoppa i duschen… Imorrn blir en stressig dag och ganska trist för Igor stackaren. Han blir ensam drygt sex timmar för David jobbar och jag har först mina timmar på utredningen och sen möte med min kontaktperson så det blir stressigt hem till vovvis sen så han får komma ut. Men till vårt försvar kan jag säga att det händer inte många gånger på ett år att han behöver vara ensam så länge.

Tröjan kommer från KappAhl herr, strl XL. Leggingsen är nya, superstretchiga från H&M Kids strl 170 cl. Skorna är märke Icu, strl 38 och fr Eurosko.

/ Sarah

2 thoughts on “Dagens gnäll och outfit – Tjockisbloggen.se

  1. vad skönt det ändå känns att läsa att det inte bara är jag som hamnar på fel bussar när jag är stressad!
    vart är det du gör din utredning?

  2. anonym – Det här är en utredning från AF´s sida så jag är tre timmar per dag på något som de kallar utredningsplats. / Sarah

Kommentera

