Meningslösa dagar – Tjockisbloggen.se

Orkade inte skriva igår för jag var så trött och less på eftermiddan och kvällen… Först var jag på utredningen och sen hade jag möte med min kontaktperson, skönt att få prata av sig och få utlopp för hur jag känner och säga saker jag inte får ur mig annars… Men var väldigt trött och slut igårkväll, sen gör ju all pencillin sitt till att jag blir så trött.

Vad gäller utredningen så känns det ganska meningslöst och jag börjar redan tappa lusten att gå dit. Visst jag gillar att sitta vid datorn och jag vet att jag är jäkligt duktig på datorer, bygger ju egna hemsidor tex… Och den här utredningen är ju tänkt att visa hur mycket jag orkar jobba, vad jag klarar av och inte klarar av, hur jag kan hålla fokus och koncentration, lösa uppgifter osv.

Problemet är bara att de enda uppgifter jag fått hittills är att skriva dokument i Word, något jag skulle kunna göra med ögonen förbundna eller i sömnen typ… Så jag tycker det känns ganska meningslöst just nu. Varför ska jag sitta och göra saker som jag redan kan sen jag lärde mig gå i princip? Meningen var ju att få prova på nya saker för att de ska se hur jag tar mig an utmaningar och löser uppgifter.

Tog upp det här med min kontaktperson igår och hon höll med mig om att det här kommer inte alls att visa mitt rätta jag utan risken finns att deras utredning säger att jag har inga problem och kan jobba hur bra som helst… Men har möte med AF imorrnbitti på utredningen så vi får väl se vad de säger då, problemet är att jag kan ju inte säga ifrån…

Idag är jag iaf ledig för jag har återbesök och kontroll efter operationen, ska få plocka bort stygnen idag så det ska bli skönt att kunna ääääta igen *hungrig*. Efter det så ska jag träffa min pappa som kommit ner över dan, vi ska gå och käka lunch och strosa lite på stan innan han åker hem igen.

I övrigt blir det en lugn dag för min del, är så sjukt trött för de senaste två veckorna har jag inte kunnat sova på nätterna… Ligger vaken och grubblar och vrider mig hela nätterna.

Här kommer mina två senaste outfits

Tunika fr H&M strl M, leggings fr PR strl 36/40, strumpor fr KappAhl. Till höger ser man en liten Igor-nos titta fram *s*

Klänning fr H&M Kids strl 170 cl, leggings fr H&M Kids strl 158 cl, strumpor fr KappAhl.

Nu ska jag ner till tvättstugan en snabbis, har slängt in några filtar i maskinen för det finns en stor nackdel med att ha hanhund… Det blir inte så trevliga fläckar efter honom ibland.

/ Sarah

Kommentera

