Foton från helgen som gick – Tjockisbloggen.se

Haft en underbar helg tillsammans med finaste David och vårt älskade busdjur Igor… Mycket tid och kraft har gått åt till att fundera över min situation hos AF, skrev ju om det i slutet på förra veckan och till slut kom jag fram till att enda lösningen var att säga hur jag känner. Så vi får se hur det artar sig.

Hur som helst så har vi gjort mycket på kort tid kan man säga *s*. Vi har hunnit med en massa roliga saker som långpromenader, vara ute och fota, gå lite på stan och strosa, vi har umgåtts hela dagen igår med Davids familj…

Vi var till ett par av Davids äldre släktingar igår som ska tömma en lägenhet då de har flyttat så vi fick lite grejer därifrån, bland annat en fin byrå och en jättesnygg och tuff lounge fåtölj från 60-talet och en hel del porslin och sådant. Ska fota fåtöljen vid tillfälle för den var verkligen så cool och snygg 🙂

Sen for vi upp till svärmors hus/galleri som ligger ca sex mil norrut med möbler och sådant som skulle dit, hon har ett hus där som hon håller på att renovera för att ha ateljé och galleri där och det blir så himla fint.

Var otroligt vackert väder så jag passade på att ta några kort medans Igor busade omkring på gården… När vi sen kom hem på kvällen så blev det mys framför teven och äta middag, min älskling vet att jag älskar honom alla dagar så vi firade inte alla hjärtans dag på nåt speciellt sätt.

Det var roligt att umgås med Davids familj en dag för jag tycker jättemycket om dem, dessutom så jobbar svärmors sambo med barn som har olika slags diagnoser och funktionshinder så jag fick jättemycket bra tips om hur jag ska försöka lösa problemen med AF… Tyvärr så kommer det ändå inte att lösa sig har jag precis kommit fram till, mer om detta skriver jag när jag orkar.

Nu ska jag ta ut Igor på isen och ta en långpromenad för solen strålar, det är runt fyra minusgrader och jag har massa tankar som snurrar i huvudet… Ut och röra på sig för att bli av med kaoset i hjärnkontoret 🙂

/ Sarah

Kommentera

