Utlovade bilder – Tjockisbloggen.se

Som utlovats tidigare under veckan så kommer här bilder på den fina byrån och supercoola fåtöljen som vi fick av Davids mormor och morfar 🙂

Skulle så gärna vilja ha tag i en till fåtölj, helst likadan men iaf samma stil. Ska hålla utkik på secondhand och Blocket så kanske man har tur och kan fynda något liknande…

Ikväll har David kollat sport medans jag legat och läst en superbra bok av Nora Roberts som jag började med tidigare idag, har inte så många kapitel kvar men ska försöka att inte läsa ut den ikväll utan försöka dra på det till imorrnbitti…

Har gottat oss med att dippa gurkstavar i tzatziki, grymt gott… Sen hur nyttigt det är bryr jag mig inte det minsta om 😀
Gott gotti gott gott *s*

Som jag lovade tidigare idag så skulle jag slänga in en dagens outfit också, med brallorna som jag fullkomligen älskar vilket jag bloggade om tidigare idag. Så här kommer dagens me :


Topp från KappAhl strl 40/42
Byxor från H&M herr strl 34″

/ Sarah

2 thoughts on “Utlovade bilder – Tjockisbloggen.se

  1. Detta är en kommentar till ett blogginlägg som gjordes i september om att er hund blivit anfallen av andra hundar:

    Jag håller med dig,men det är ju inte hundarna det är fel på utan ägarna.
    Jag har en Rottweilertik på 6 år och hon har blivit anfallen 2ggr av andra hundar.
    Båda gångerna blev hon illa skadad!!

    Nästa gång någon IDIOT har sin hund lös och den anfaller min hund så kommer jag att polisanmäla ägarna och det tycker jag att du med ska göra.

    Nu råkar jag ha en väldigt lydig snäll hund som jag oftast har lös när vi är ute, promenerar mycket på Hertsökullar/ängar där det inte är så mycket människor Men jag kopplar henne så fort jag möter någon eftersom det är väldigt många som är hundrädda.

    Sen vill jag bara påpeka att ALLA hundägare borde ta sitt ansvar och ta upp SKITEN efter sin hund…

    Var rädd om din fina hund och jag hoppas att han aldrig mer behöver bli anfallen.

Kommentera

