Dagens outfit och superfynd – Tjockisbloggen.se

Idag har den här dagen delats av på ganska precis hälften… Första halvan var riktigt bra men sen kommer det en sån där smäll och pang så är resten av dan skit.

Den delen som var bra bestod av att mysa med Igor på morgonen innan vi släpade oss ut i kylan, sen käkade vi frukost innan jag begav mig till stan för ärenden.

På stan så gjorde jag verkligen ett superfuperfynd måste jag säga, var inte ute efter något speciellt alls även om jag varit sugen på en ny vinterjacka då min röda är varm men inte snygg… Har presentkort på både Lindex och H&M och kan säga att så här länge har jag nog aldrig kunnat ”spara” såna *s*. Men just nu behöver jag inget känner jag, väntar hellre till våren och spanar in vad som kommer då.

Iaf så hittade jag en så himla snygg jacka på en liten butik som heter Joy, de hade slutrea så massa kläder från 49 kr och uppåt. Här kommer mitt galna fynd 😀

Jacka från butiken Joy i Luleå, storlek 46 (liten i strl och vill ju få en varm tröja under). Ordinarie pris 1798 kr, nu på rea 199 kr!

Vad gäller andra halvan om dagen så var det naturligtvis Arbetsförmedlingens fel att det vart ett helvete… Orkar inte gå in närmare på det nu men kan säga att utan min kontaktperson M så hade jag hoppat från Bergnäsbron för lääänge sen. Så du ska veta M att jag uppskattar verkligen all hjälp!!!

Nu bjuder jag på dagens och gårdagens outfits och sen ska jag mysa i soffan med David och Igor 🙂


Tunika från H&M Mama strl L, leggings Pierre Robert strl 40/44


Topp från Cubus strl L, cargobyxor från H&M Herr strl 34″

/ Sarah

Kommentera

