Mår urk men slänger in en outfit – Tjockisbloggen.se

Usch och blä… Hade tänkt blogga redan igår men vi var bortbjudna på middag och sen var jag så trött när vi kom hem så det blev inte av. Idag känner jag mig som en säck potatis körd genom en mangel och sedan genom en flismaskin…

Är förkyld och nackdelen är att jag reagerar extra mycket på Igor då så det blir inte så mycket gosande. Var dessutom hos svärfar igår på middag och han har långhårig hund vilket är rena döden för min allergi så det har nog bidragit till att jag mår som jag gör idag.


Gårdagens jag bestod av tröja från Åhléns, leggings från H&M och kneesocks från KappAhl

Idag har jag inte gjort många knop alls, varit och handlat laktosfri mjölk så vi kan dricka varm oboy är det mest avancerade jag åstadkommit idag… Och några mer avancerade planer än att ligga i soffan och stöna bläää (och be älsklingen pyssla om mig) har jag inte.

Jag hatar hatar hatar att vara sjuk och må dåligt, visst det finns väl ingen som tycker det är roligt men det värsta jag vet är att känna mig onyttig, hjälplös och ynklig… Inte orka göra nånting och vara beroende av andra, nej tack.

Men så mycket stress och annat som jag har blivit utsatt för senaste veckorna har väl tagit ut sin rätt nu till slut, det är inte underligt att kroppen säger ifrån till slut och tar stryk.

Som tur är så verkar det (peppar peppar) som att jag har en relativt lugn vecka framför mig, har försökt att ordna upp allt strul under veckan som gått och det som är kvar att ordna upp nu har min kontaktperson lovat att ta tag i. Så jag hoppas verkligen att den här veckan som kommer ska bli lugn och utan större kriser, det vill säga jag hoppas att jag slipper ha kontakt med AF under kommande vecka *suck*.

Ska ta och uppdatera bloppisen också med lite nya kläder alldeles strax så kika in där och se om ni kan fynda 🙂

Vet att det rasat in kommentarer igår och idag men jag har helt enkelt inte ork att ta itu med dem nu som ni kanske förstår, mina ögon är alldeles svullna och rinner. Svider som fasen av att sitta framför skärmen så jag får nog överlåta åt Hanna att ta itu med comments.

/ Sarah

2 thoughts on “Mår urk men slänger in en outfit – Tjockisbloggen.se

Kommentera

