Snyft, harkel, snörvel och atjoo – Tjockisbloggen.se

Snyft, harkel, snörvel och atjoo – ja så låter jag idag. Är apförkyld men känner mig mindre hängig än igår, idag är det mest huvudvärk och rinnande ögon som är jobbigt…

Det ser ut som att jag vart på en sju-veckors partyresa ungefär för min näsa är knallröd, mina ögon röda, svullna och rinner och jag ser ut som ett gammalt fyllo typ *s*. Får väl hoppas att det snart är över…

Hade tänkt ha en lugn dag på soffan men icke, måste på banken med nå papper på dan och sen ska jag träffa min kontaktperson för ett ”akut-möte” fick jag nyss reda på, fast det gör däremot ingenting. Är bara skönt att få klart med en del saker så jag slipper tänka för mkt på det och försöka bli frisk istället.

Någon outfit får ni inte idag för som sagt så ser jag ut som en plakat fågelskrämma ungefär *s*. Vill förresten påminna er om att forumet är aktivt igen så vi hoppas på mer aktivitet där nu…

Nu ska jag duscha och vila en stund innan jag ska uträtta mina ärenden sen.

/ Sarah

Kommentera

