Grattis Estland – Tjockisbloggen.se

Idag är det Estlands nationaldag så grattis Estland! Dessutom innebär det dubbel lön idag och att vi blev bjudna på champange, inte helt fel 🙂 Det är på tok för mycket vardag just nu, jag är uttråkad. Det är vakna, jobba, hem, få i sig middag, sova. Jag vill ha nästa helg nu. Behöver få nåt kul gjort. Funderar på att köra en tur till ett gäng museum i helgen när jag är ledig, bara göra nåt annat än sova vilket känns som det är enda jag gör nu.

Tror kryssningen kommer vara bra för mig att få göra något roligt. Både jag och sambon är trötta och sega just nu, men snart är det väl vår förhoppningsvis. Vill ha sol och bort med snön. Jag saknar mina klackar! 😉

Som sagt, det händer inte mycket just nu, men sådana perioder går man ju igenom. Sen kommer dagar då man inte har någon tid alls och allt händer. Känner mig så där lagom oinspirerad med kläder nu, men kom ihåg att ta en outfitbild idag iaf. Så här kommer dagens från en vardagstrött jag.

Stickad klänning: Terranova, Leggings: Zara

/Hanna

Kommentera

