På jobbet – Tjockisbloggen.se

Sista passet för veckan sen helg! Ledig! Känns skönt att få sova utan väckarklocka, äta ordentlig fukost (stressar ofta så bli frukt eller att jag köper en smörgås på väg till jobbet), och kunna ha lite lugn. Så mycket av dagen försvinner när man slutar kl 21 på kvällen.

Tänkte ni kunde få se delar av min hörna här på kontoret.

Min lilla ren (för att jag inte ska sakna norrland), min "datormus", och de ytterst viktiga halstabletterna med jordgubbssmak.

Te (har alltid minst fyra sorters te att välja mellan), min Hello Kitty mugg, såpbubblor (bara för att...) och handkräm (jag är beroende)

Har även följande bild på Dave Gahan från Depeche Mode som en av mina kollegor printat ut för hon visste hur snygg jag tycker han är. Hon har skrivit ”I´m here to ease your day… many kisses / Dave (och sen ett hjärta)” :-D. Kunde inte fotografera den då jag har massor av jobbrelaterad info på den delen av min ”vägg”.

Ska passa på att färga om håret i helgen, hårfärg fick räknas som nödvändigheter för mitt hår börjar se trist ut igen. Dessutom med kryssningen nästa helg så vill jag se lite fräschare ut. Blir en brunare ton denna gång. Tänkte bli ljusare, men bestämde att det överlåter jag åt frissan för det behöver en avgärgning först. Sånt ger jag mig inte på själv.

Blir mest troligt en rätt lugn helg. Sambon tyckte att vi kunde gå på bio imorgon kväll så vi kommer nog gå på Wolfman. Men några fler planer än så har vi inte just nu.

/Hanna

Kommentera

