Efterlyser jeans fr Lindex – Tjockisbloggen.se

Jag har kärat ner mig i ett par jeans som finns på Lindex… Tyvärr så finns de inte i rätt storlek i nån av butikerna här i Luleå och de finns inte på hemsidan heller. De finns även som byxor i vanligt tyg, de i jeans är exakt likadana fast såklart jeanstyg 🙂

Skulle vara jättegulligt ifall nån kunde kika om de finns på ett Lindex nära er, jag betalar såklart frakten ifall nån kan köpa ett par och skicka till mig 🙂

Det är dessa byxor fast jag vill ha de i jeanstyg, storlek 44.

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7031374&styleid=7031372&path=3403475;3215210;3232566;3563661;1563951

/ Sarah

4 thoughts on “Efterlyser jeans fr Lindex – Tjockisbloggen.se

  1. 3pa2 – Nej tyvärr så gör de inte det… De ville inte ens ringa till den andra butiken i stan och fråga om de fanns där så jag fick ta bussen ut för att kolla. Nog är det skillnad på servicen på olika kedjor måste man säga…
    / Sarah

  2. Va fasen! Man häpnar. Så där har jag aldrig blivit bemött. Dagens Ris härmed överlämnat till din närmaste Lindex-butiken

  3. Om jag inte minns helt fel så är det inte lindexbutikerna själva som bestämmer sortimentet eller hur mycket dom får av en viss storlek eller färg utan det kommer från centrallagret. Därför kan dom inte heller beställa in ett plagg i en viss storlek ifall den är slut utan dom kan bara vänta och se ifall den kommer in fler gånger.

    Så här var det iallafall för något år sedan och jag tror inte att dom har ändrat arbetssättet ännu.

Kommentera

