Helgens outfits – Tjockisbloggen.se

Har haft en lugn helg eftersom David jobbat långa pass, dessutom har jag sovit dåligt några nätter igen så energin är inte på topp… Har vart en sväng på stan igår och idag blev det en långpromenad med Igor men förutom det har vi bara kollat film och softat.

Har ett par möten och en del att fixa under veckan som kommer, ska bland annat ta och köra en garderobsrensning igen… Är så mycket kläder som inte passar längre men som jag har tänkt sy in sen i höstas men det blir ju aldrig av.

Måste kolla igenom mina vårkläder också för det finns mycket snygga kläder men de lär ju inte passa de heller. Har insett att det är ingen vits för mig att spara kläder med avsikten att sy om dem för jag kommer aldrig få tummen ur och göra det… Då är det bättre att sälja det på Tradera.

Nu ska jag ta och ge Igor hans middag och sen ska vi ut i snön igen, här har snöat oavbrutet sen igår så det är jobbigt för Igor som har så korta ben att han måste skutta för att ta sig fram… Inte för att jag har så mycket längre men än så länge slipper jag skutta, det räcker att plumsa *s*.

Här kommer två outfits från helgen

Topp: Monki strl M/L. Leggings: H&M Kids strl 158 cl

Klänning: H&M Kids strl 170 cl. Leggings: Lindex strl M 40/42

/ Sarah

5 thoughts on “Helgens outfits – Tjockisbloggen.se

  1. Tina – Det var trist att du tror det men faktum är att det gör jag inte 🙂
    Har aldrig hymlat om min storlek eller vikt… Äger kläder både från barnavdelningar och upp till XL, olika kläder sitter och passar olika helt enkelt 🙂
    / Sarah

  2. Ping: Jag är inte en storlek – Tjockisbloggen.se «

Kommentera

