Massiv huvudvärk – Tjockisbloggen.se

Har haft en jobbig dag så just nu ligger jag på soffan efter att ha knaprat i mig Ipren och hoppas att huvudvärken ska släppa…

Dels så har jag suttit med viktiga papper hela förmiddan för att sen skicka iväg ett gäng till rätt ställen, sen har jag varit på möte med min kontaktperson och även om det är otroligt skönt att få prata med henne så är det också oerhört tungt psykiskt.

Dessutom så är det världens snöoväder här, blåser och snöar så man ser knappt vart man sätter fötterna, det bidrar ju också till min pannknack *suck*.

Har iaf fått en del viktiga saker uträttade idag, till exempel att köpa födelsedagspresent (eller presenter, vem vet?) till min fina systerdotter Julia som fyller 15 år på söndag. Tyvärr kan jag inte ge henne det enda denna underbara unge önskade sig, att jag bodde närmare *ledsen*, men jag hoppas att det jag ger henne är bra det också. Kan ju såklart inte avslöja vad det är *s*

Har ett lite längre inlägg som jag har börjat på inne i huvudet så om min pannknack bara skulle släppa så ska jag börja sätta ord på mina tankar, men jag vågar inte lova att det blir idag…

Nu ska jag ta och klappa igen locket på datorn, lägga mig och vila. Förhoppningsvis är jag piggare när älsklingen kommer hem från jobbet för en jag med huvudvärk är inte rolig 😦

Dagens jag

Väldigt oversized klänning från H&M strl L (149 kr). Skärpet kommer från en annan klänning. Leggingsen strl L, H&M Divided (99 kr)

Som sagt... Väldigt oversized *s*. Men söt och skön!

/ Sarah

Kommentera

