Åka båt och distans – Tjockisbloggen.se

Vet att jag varit tyst denna vecka men det har varit långa dagar med mycket att tänka på och göra. Har fått lite besked som jag har varit tvungen att ta till mig och har helt enkelt inte orkat skriva.

Kommer bli distansförhållande i några månader (minst) snart då sambon fått en möjlighet han inte kan tacka nej till (och jag skulle inte låta honom strunta i chansen). Han kommer åka till USA i minst 3 månader för en utbildning, så vi har en månad tills han åker. Men jag stöttar honom genom det, vad som händer efter utbildningen det vet vi inte ännu, men det tar vi då :-). Det kanske kan bli fler flyttar, det vet vi inte.  Man kan inte planera sönder livet. Så om det är tystare än vanligt från mig ett tag, så vet ni att det är för att vi försöker ta vara på den här månaden. Sen vet jag att vi kommer klara månaderna från varandra.

Imorgon ska vi ut och åka båt, det kommer bli en riktigt kul helg har jag en känsla av. Lugn och ro lär det inte bli, det är en sak som är säker. Vi blir bara tre, från början var vi fyra men av olika skäl blir vi bara tre.

Så söndag innebär shopping i Stockholm! När det gäller lunch, kan någon rekomendera en bra sushibuffé inne i centrala stan? Jag och Nadja älskar sushi så en buffé vore oslagbart underbart. Sambon tyckte att han går själv i stan, han gillar varken sushi eller shopping :-). Hoppas bara allt går bra med båten, läste om att det sitter fast x antal båtar i isen, men det verkar mest röra de som kommer från Finland.  Åker klockan 18 imorgon så ni kommer inte höra av mig innan måndag, men lär skriva på dagen imorgon.

Gårdagens och förrgårs outfit har jag liggande så lägger in dem, hann inte ta bild idag.

Tröja: BikBok, Kjol: GinaTricot

Munkjacka och spetsbody: Seppälä, Jeans: Zara

/Hanna

2 thoughts on “Åka båt och distans – Tjockisbloggen.se

  1. Jag har sagt detta förr men det tåls att sägas igen; du har så snygga ben!

Kommentera

