Idag ska vi fira – Tjockisbloggen.se

Idag ska jag och min älskling fira att vi fick bra nyheter igår… Kan inte berätta så mycket annat än att det är något riktigt bra och är något som min älskling verkligen förtjänar 🙂

Vi var för trötta för att fira igår och dessutom så var David till kiropraktorn på kvällen så vi bestämde oss för att fira ikväll istället. Så när han kommer hem från jobbet ska vi ut och göra lite ärenden och sen beställa hem riktigt god mat och lyxa oss ikväll…

Jag ska strax iväg på möte med min kontaktperson, har en del praktiska saker som jag behöver hjälp med så har suttit här och gått igenom papper och ännu mer papper på förmiddan *suck*.

Nu ska jag slänga in dagens outfit och sen röra mig iväg till mitt möte 🙂


Kappan är köpt på secondhand, vet ej storlek. Superskön, I love it!


Klänning fr KappAhl strl M, svarta mockastövlar Ecco strl 38

/ Sarah

2 thoughts on “Idag ska vi fira – Tjockisbloggen.se

  1. Skoj med goda nyheter :o)

    Lite nyfiken på vad som hände med er tävling? Vem var det som vann klockan från More4Love egentligen?

    Ha det!

  2. Kicki – Som Hanna skrev tidigare så kom det endast in två tävlingsbidrag så vi kunde tyvärr inte lotta ut någon av vinsterna. Om inte intresset och deltagandet blir större så kan vi tyvärr inte ha tävlingar längre, det är inte hållbart för de företag som sponsrar oss med vinster. Vi ska göra ett nytt försök längre fram i vår så får vi väl se.

    Ha det bra! Mvh Sarah

Kommentera

