Outfits, foton och klänning med öron – Tjockisbloggen.se

Vad kul det känns att vältra sig ur sängen på morgonen när man ser att det är -16 grader ute… Det var ju så härligt med nollgradigt förra veckan så vad tusan ska det gå och bli så här kallt igen för?!

Har haft fullt upp senaste dagarna, spännande nyheter kommer kanske snart. Men idag är det enda som är tänkt att besiktiga bilen och ta en fika med min svärmor på stan på eftermiddan 🙂

Bjuder på lite bilder från senaste dagarna…


Jackan som jag köpte på H&M förra veckan, strl 38
Mina älskade mockastövlar från Ecco köpta på SkoSöder i Luleå


Tunika från KappAhl strl L, ska dock sälja den då jag inte alls trivs i den
Leggings från KappAhl de också, strl L


Tröjan är från Cubus strl L
Leggings från Lindex tror jag
Tofflor Esprit från Åhléns (snott av David *s*)

Dessa burkar köpte jag på second hand för ett par dagar sedan,
älskar stilen på dem. De två stora kostade 5 kr st och den lilla 2 kr.


Min favoritlunch just nu… Både gott och billigt, en liter soppa räcker till fyra
luncher åt mig och kostar drygt 30 kr på Willys. Jag hackar ner lite purjolök
och strimlar lite röd paprika i för extra god smak, syns dock inte på bilden.


Fick senaste numret av Antik & Auktion med posten igår. Fick
en prenumeration i julklapp av svärmor och hennes sambo.

Förutom den roliga tidningen så kom med posten igår så kom det även ett trevligt brev med en present… Fick brev från Lindex kundtjänst med ett presenkort på 300 kr för allt strul som blev när jag skulle köpa mina baggy-jeans. Dessutom fick jag rabattkupong på 30% genom Lindex club samma dag. Ska dock försöka spara presentkortet tills jag hittar nåt jag verkligen inte kan motstå för just nu har jag väldigt mycket kläder som jag är väldigt nöjd med, enda jag skulle behöva är underkläder men det är inget roligt att shoppa *s*.

Sen bara råkade jag klicka mig in på eBay igår och trilla över världens sötaste klänning/munkjacka vad man nu ska kalla den… Ja jag vet att om man är 31 år kanske man inte ska klä sig i babykläder fast vuxenstorlek *s*. Men sen när har jag brytt mig om vad man ska och inte ska? Hehe jag tycker den är störtskön så nu hoppas jag bara att storleken ska passa, fast David tvivlar på att han kommer visa sig med mig när jag har den på mig haha.

Nej nu är det dags för frukost och sen iväg till bilbesiktningen!

/ Sarah

Kommentera

