Skiner ikapp med solen – Tjockisbloggen.se

Uj vilken dag det har vart idag… Fara och flänga som skållade apor känns det som ungefär. Men det har inte gjort nåt för humöret har varit på topp och jag har nog skinit ikapp med solen 🙂

Förutom att uträtta ärenden så har vi haft besök av svärmor en sväng, städat lite och käkat god lunch-middag innan älsklingen skulle till jobbet. Jag var upp till stan för att hämta ut ett paket åt David men naturligtvis så glömde jag hans leg hemma så får hämta det imorrn istället…

Har vart på bland annat Storheden idag och uträttat lite ärenden, skönt att ha det gjort för det är så mycket annat den här veckan så man kan bli snurrig för mindre. Jag och David var in på Lindex en sväng där jag kärade ner mig i en skinnjacka som fick följa med mig hem, hade ju mitt presentkort som jag fick från Lindex kundtjänst så blev en billig jacka.

Just nu sitter jag och försöker pussla ihop allt som jag ska göra i veckan, måste planera in en snabbvisit upp till Gällivare för att hälsa på släkten nu när min kusin från södra Sverige och hennes familj kommer upp en vecka och hälsar på… Hoppades kunna klämma in en tatuering av min lillebror också men vi får väl se hur det blir.

Känns som att jag har tusen saker att göra och alldeles för lite tid. Eller är det helt enkelt så att jag är dålig på att planera? Organisera är väl inte direkt min starka sida *s*.

Här kommer dagens outfit och sen ska jag sätta mig och klura på ett lite seriösare inlägg så får vi se om det kommer ut ikväll eller imorrn 🙂

Min topp är från Åhléns storlek XL, mina leggings kommer från Lindex och är strl M. Mockastövlarna är Ecco strl 38, köpta på SkoSöder i Luleå. Jackan köpte jag idag på Lindex och den är strl L.

Kidnappade även hem denna topp i både lila och grått från KappAhl i storlek L men den känns lite för stor så eventuellt ska jag byta den till en medium imorrn. Den kostade 149:- men jag hade 30% rabatt så 104:- st.

/ Sarah

Kommentera

