Nytatuerad och öm – Tjockisbloggen.se

Är en trött, sliten och öm Sarah som bloggar snabbt ikväll… Kom upp till Gällivare runt 13-tiden idag, satt och surrade med min kusin från Småland i stort sett hela resan eftersom hon åkte med samma tåg som mig upp. Lite kul att vi inte setts på drygt två år och hamnar på samma tåg 🙂

Gick direkt till farmor och åt farmor-palt, för er som inte vet vad det är så är det potatispalt på det vis som bara farmor kan göra. Träffade en annan kusin från södra Sverige som är häruppe och hälsar på med sin sambo och deras underbart söta sju månaders pojke William.

Så dagen har gått åt till att leka med William (som gillade min nya färgglada klänning från H&M *s*) och sen tog vi med oss farmor på en liten shoppingrunda vilket var jättekul. Är synd att man träffas så sällan bara när släkten är utspridd över hela långa landet…

Kvällen har jag suttit klistrad i en stol i brorsans tatueringsstudio och lidit… Nej så hemskt var det inte alls, gjorde inte ont alls men på slutet var det riktigt ömt och det ömmar rejält nu också. Har gjort en så fiiin tatuering på höger överarm, ganska stor så satt i nästan tre timmar. Har fotat den så ni får se imorrn när jag kommer hem och kan ladda över bilderna 🙂

Så nu ska jag ta mig en Ipren innan jag lägger mig och försöker sova, brukar alltid få sån feber dagarna efter att jag har tatuerat mig så tänkte ta en Ipren ikväll kanske det håller nere febern lite grann iaf. Nej nu får det vara slut för ikväll för min arm är så öm så öm.

/ Sarah

Kommentera

