På väg till tåget – Tjockisbloggen.se

Hann aldrig skriva igår som jag hade tänkt för vi hade fullt upp hela dan… Gick hemifrån strax före tio och kom hem strax efter 22 på kvällen så vi var rätt trötta, bloggande var inte det första jag hade i tanken då : )

Blir inte många ord nu heller för jag ska ge mig iväg till tåget om en halvtimme, ska åka upp till släkten i Gällivare och hälsa på men kommer hem redan imorrn igen. Ska även passa på att tatuera mig när jag är där, min nionde blir det nu : )

Hann faktiskt med en 20-min runda på stan igår, snabbt in på Scorett och kidnappade ett par underbara skinnstövlar som jag spanat in dan innan, ska lägga ut foton sen när jag kommer hem. Och så råkade jag trilla in på H&M av en slump och fick syn på en ljuvlig klänning med kanonpris som råkade följa med mig hem *s*.


Strl 40 H&M Garden Collection 199 kr

Nej fan nu måste jag rusa till tåget!

/ Sarah

Kommentera

