För mkt att göra, för lite tid – Tjockisbloggen.se

Jag vet att jag har varit lite dålig på att skriva senaste dagarna men jag har fullt upp på dagarna och kvällarna så det finns liksom varken tid eller energi att hinna blogga…

Har precis tagit mig en välbehövlig stund framför datorn och teven samtidigt som jag äter lite lunch, snacka om simultanförmåga *s*. Tänkte slänga in några rader iaf så ni vet att jag lever : )

Imorrn kommer mina underbara syskonbarn upp från Småland tillsammans med sina två kompisar och ska hälsa på i en vecka så det ska bli himla roligt att träffa dem igen. Jag och tjejerna ska väl gå på stan och shoppa lite nån dag när de kommer ner till Luleå, vi gjorde det förra året också och det var skitkul så jag längtar.

Har inte lagt ut nån outfit på flera dar nu för jag går mest runt i linne och leggings för jag vill inte ha nåt med ärmar som kan skava på tatueringen… Dessutom så kliar den så jag håller på att gå i taket! Får ha lovikkavantar på mig tror jag suck.

Nej nu får jag sluta sega och göra ett ryck här igen, tänkte hinna diska innan David kommer hem från jobbet för jag ska iväg på stan sen och kolla runt och MUS har klubbkväll så jag ska dit också… Fullt upp som sagt.

/ Sarah

One thought on “För mkt att göra, för lite tid – Tjockisbloggen.se

Kommentera

