1000 inlägg och senast shoppat – Tjockisbloggen.se

Hade tänkt blogga lite snabbt bara men just när jag skulle skriva så insåg jag att detta blir vårt 1000e inlägg!

Hur som helst så blev det lite kaos imorse för när jag och Igor vaknade (David var redan på jobbet då) så var liten hund ganska busig… Så vi småbusade lite grann och rätt vad det var så knockade han mig rätt över munnen och knak så gick en tand av.

Så det blev ett högst oplanerat besök till tandläkaren som jag egentligen inte hade tid med. Men så kan det gå när man äger en Igor *s*.

Förutom det så har jag haft fullt upp hela dan och så snart David kommer hem från jobbet så ska vi iväg en sväng och handla lite och sånt… Jag har inte berättat nåt tidigare men vi har köpt en lägenhet inne i stan för en vecka sen som vi ska totalrenovera innan det går att bo där, så det är därför jag har så fullt upp 😀

Slänger in mitt senast shoppade och sen ska jag ut med Igor det lilla odjuret 🙂


En liten present från VeckoRevyn som kom i brevlådan idag


Köpte två spa-tvålar på MUS klubbkväll igår, ta 2 betala för 1
Tropcial och Lemongrass


En mascara till kampanjpris 79.50:- från Lindex idag, brunsvart

/ Sarah

4 thoughts on “1000 inlägg och senast shoppat – Tjockisbloggen.se

  1. Vet du vad den modellen heter på Ecco stövlarna? Såg ut att kunna passa mig med lite bredare vader 🙂

  2. Nu blir jag lite fundersam och måste fråga, bloggtipset jag lämnade i går…varför syns inte det? Det är ingen negativ propaganda utan bara ett tips om en annan bra blogg i ”samma anda” 🙂

  3. missj – Vi har helt enkelt inte hunnit med att publicera din kommentar, vi har fullt upp både jag och Hanna!
    Det är en jättebra blogg det tycker vi också 🙂
    / Sarah

  4. Ina – Den modellen heter Hobart men jag kan säga att den är väldigt snäv i skaftet. Det är precis så att jag får igen dragkedjan om jag först öppnar spännena och sedan stänger spännena efter att ha dragit upp dragkedjan, och nu har jag inte så himla breda vader sedan jag gick ner i vikt.
    / Sarah

Kommentera

