Läget är ok – Tjockisbloggen.se

Men det är verkligen inte mer än ok. Sömn har det knappt blivit på några dagar och huvudet är någon helt annan stans. Det tar väl några dagar innan jag vänjer mig att det är tomt. Men det är jobbigt tills den dagen kommer. Han har det också jobbigt såklart. Längtar redan till Juni då jag ska till Göteborg :-). Liseberg, kramas och ha det bra, kommer bli några bra dagar. Han har lämnat sin Galatasaray halsduk här (hans favoritlag i fotboll) som luktar honom som jag kan ha om jag saknar för mycket.

Söta Teo

Har iaf lilla Teodor här hemma att krama, världens sötaste mjukisvovve. Jag vet man inte ska ha vovvar i sängen men kan inte låta bli :-P. När darling är tillbaks i Tallinn, eller vart vi nu än hamnar efter hans USA-månader, så kommer vi förhoppningsvis köpa riktig vovve. Vi vill båda verkligen ha hund, jag har velat i flera år nu.

Idag är jag ledig och min plan är att städa en hel del. Ska även ta en sväng ut till Ülemiste hade jag tänkt, ett stort shoppingcenter. Bara strosa runt där ett tag och tänka på annat. Tänkte kolla på Jysk efter lite doftljus och sådana småsaker. Känner att jag behöver komma ut och göra nåt mest, inte ligga hemma och tänka för mycket.

Ska ta och hoppa i kläder och ta en promenad nu tror jag så har jag städning senare idag. Lämnar detta inlägg med en bild från jobbet, där vi gjort om en Mumin så han är en kamumin (kaninmumin).

Kamumin

/Hanna

One thought on “Läget är ok – Tjockisbloggen.se

Kommentera

