Datorstrul, outfits och rosa drinkar – Tjockisbloggen.se

Alla som hatar bråkiga datorer, räck upp en hand! När jag supporterar mina kunder med deras problem är jag hur lugn som helst, när jag själv drabbas svär jag som en borstbindare. Suttit och svurit en lång stund åt min jobbdator här, till sist fick jag köra en hård omstart och det tog ändå 20 minuter för den att stänga av och starta om. Allt bara hängde sig och jag kunde inte klicka någonstans. Morr! Nå, nu är den up and running igen. Hoppas den fortsätter sköta sig.

Torsdagen; Jeans: Zara, T-shirt och skinnjacka: Second hand

Torsdagens outfit; Jeans: Zara, Skinnjacka och t-shirt: Second hand

Gårdagens fotad när jag kom hem lagom död från jobbet; Klänning: Weekday, Benvärmare som overknee: Lindex

Är så sjukt trött, somnade kring 5 imorse, det gick verkligen inte att sova. Låg och kramade lilla söta Teo och skickade mail sådär kl 3 till darling när jag fortfarande inte kunde somna. På nåt sätt hjälper det att kunna skriva av sig när det är tungt. Lyckades så klart komma in sent på jobbet för att jag var helt lost när det kom till klockan imorse. Tyckte jag var i god tid och insåg när jag stog vid porten till jobbet att jag skulle börja för en timme sen. Jag skämdes väldigt när jag kom in.

Var föresten och åt med tjejerna här i torsdags då jag var ledig. Det blev sent men det blir det alltid när sushi och drinkar är inblandade på SushiCat. Tog faktiskt några bilder för en gångs skull på detta fantastiskt rosa kitchiga ställe där personalen har kattöron och skoluniformer/maiddräkter osv. Väldigt japan, väldigt manga, väldigt rosa. Så avslutar med bilder på enligt mig bästa sushistället i stan med trevlig personal och gigantiska bitar sushi (som jag inte fotograferade, de hann ätas upp :-)).

Mumsiga drinkar, Milky maid och Nine lives.

Manga var det ja, tv:n visar manga hela tiden. (Nadjas hand lyckades leta sig in i hörnet. Hon pekar på de tecknade tjejerna och tyckte det var jag och Kat, en bunny och en katt. Det har vi konstaterat sist vi var där redan :-).

/Hanna

2 thoughts on “Datorstrul, outfits och rosa drinkar – Tjockisbloggen.se

  1. Hej Hanna,
    först och främst vill jag bara säga ”heejja heeeja hang in there”…kan knappt tänka mig hur svårt det är att vara utan din käraste men ni kommer att klara det, så det så =)

    För det andra, vill jag bara ge dig en komplimang för dina tjusiga outfits, du klär med dig en sån stil och klass att det bara är urbota snyggt *fortsätt så!*

    Och istället för att kommentera två inlägg, så vill jag säga detsamma till Sarah, gillar dina outfits riktigt mycket med och jag tycker att frisören verkar ha gjort ett bra jobb med ditt vackra blonda hår. 😀 *tummen upp’

    Keep up the good work girls!=)

  2. Zsannah: Tack så jättemycket, behöver all pepping jag kan få. Det kommer gå bra det här.

    Lovar att fortsätta med min stil av gott och blandat, trivs allt för bra med att vara mig själv för att sluta, även om jag sticker ut ibland 🙂

    Hoppas du har en riktigt bra helg.

    /Hanna

Kommentera

