Leggingstips för långbenade – Tjockisbloggen.se

Har snubblat över leggings som passar riktigt bra när man har långa ben. Eftersom jag själv har just långa ben och vet att det inte alltid är lätt att hitta leggings i rätt längd måste jag ju tipsa om vart det finns. Det är till och med så att jag kunde vika upp dem en bit när jag har kängor .

Snubblade över dem på VILA, finns från XS- L (osäker om de hade xl också). På mig som är en strl 42/44 funkar Large utmärkt. Tyvärr verkade de bara finnas i svart men det är en bra basfärg om inte annat. Fanns i deras basic sortiment. Tycker inte priset var så farligt heller, jag betalade 175 eek (ca 113 sek) för ett par. Ska nog ta mig och köpa 2 par till för leggings är något som används ofta.

/Hanna

Kommentera

