Ger bort min högra fot till frivillig – Tjockisbloggen.se

Fy fan vad jag är less på att riva tapeter vill jag säga… Skulle kunna ge min högra fot (kan tänka mig den vänstra också vid intresse) till någon frivillig som gör klart allt *s*. Men nu är vi iaf färdiga att tapetsera i sovrummet, bara resten av lägenheten kvar *djup suck*

Idag har vi vart i nya lägenheten hela morgonen och donat, det är fortfarande mycket kvar att göra innan det är inflyttning men det är ju samtidigt lika bra att göra det ordentligt för det är ju ett helvete att måsta göra om allt om nån månad för att man slarvat med underarbetet.

Nu har jag precis klivit ur duschen och skrubbat bort allt damm så ska hoppa i kläderna och iväg för att uträtta lite ärenden, måste bland annat och lämna in papper på Försäkringskassan…

Men hur som helst så här kommer en outfit från förra veckan som jag glömt lägga in och så gårdagens också 🙂


Tröja från Åhléns, mysig och skön
Leggings från H&M Divided


Jackan och toppen kommer båda fr Lindex
Leggingsen fr Åhléns, märke frk. tror jag
Skorna nåt år gamla, köpta på second hand
Vill väldigt gärna ha tag i ett par till likadana i
strl 38, om nån har ett par att sälja så hör av er

Nu ska jag hoppa i lite kläder och röra mig mot stan, kommer säkert en outfitbild för dagen också lite senare… Har dessutom tänkt sätta mig och skriva ett inlägg om smart shopping så snart jag får tid över 🙂

/ Sarah

Kommentera

