Lite mycket just nu – Tjockisbloggen.se

Har lite fullt upp så tyvärr hinner jag inte blogga så mycket idag, hade ju tänkt skriva ett längre inlägg igår men det fanns ingen tid till det…

Idag så har jag varit med Sara till Boden en sväng på förmiddan och kikat runt lite, riktigt trevligt hade vi. När vi sen kom tillbaks till stan så tog vi ut Igor på en promenad och han var som vanligt alldeles prillig *s*.

Sen tog jag det lugnt en liten stund innan jag mötte upp brorsan och hans tjej på stan för en fika och lite shopping, riktigt trevligt men brorsan var som vanligt i sitt esse och jättekul (tycker han iaf *s*).

Var kul att träffa Emma också, har hört mycket om henne men inte hunnit träffa henne tidigare så det var kul och hon verkar skitgullig 🙂
Hoppas nu bara att bror är snäll med henne och inte alltför jobbig så hon står ut med honom 😉

Passade på att skicka en påse med lite smågrejer till farmor som de får ta med sig upp till Gällivare, slipper jag hålla på och skicka och så vet man att det kommer fram… Om inte bror äter upp godiset efter vägen haha, nej det tror jag inte är nån risk 🙂

Nu ska jag ta mig i kragen och byta kläder till mina snygga renoveringskläder, ta ut Igor en snabbis och sen gå över till nya lägenheten och måla lite… Min plan är att jag ska hinna måla inuti garderoberna och eventuellt några köksskåp innan David kommer hem från jobbet, hade tänkt att det skulle bli en liten överraskning att jag gjort det 🙂

/ Sarah

2 thoughts on “Lite mycket just nu – Tjockisbloggen.se

  1. Hej tjejer,
    gillar bloggen. Vi är två tjejer som precis dragit igång en blogg och söker efter tips. Ni verkar ha hållt på ett tag och kanske har ni något kul att dela med er av?
    kolla gärna in den om ni kan tipsa om ngt!
    Tack!
    http://www.produktx.se

  2. Terez – Lycka till tjejer! Tyvärr kan vi inte ge er några bra tips just nu.

Kommentera

