Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Jag vet att det bara blir korta inlägg från mig just nu men jag har så mycket annat att göra och ingen energi kvar till annat just nu. Det är mycket med renoveringen och så vill jag ju hinna med Igor också men tyvärr så får han lida lite just nu men jag har lovat honom att ta igen det så snart vi är klara med lägenheten…

Idag har jag iaf vart stan en supersnabbis efter ett möte som jag hade med min kontaktperson, skönt att få prata av sig lite nu när det är så mycket som händer runtikring och det känns som att allt går i 190 så jag hinner inte riktigt med själv.

Här kommer iaf en dagens outfit och sen ska jag göra mig klar för när David kommer hem från jobbet om en halvtimme ska vi iväg och kolla på tapeter 🙂

Jacka Lindex, tröja KappAhl, leggings Cubus och skinnstövlar Gant

/ Sarah

3 thoughts on “Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Kommentera

